Róvers i guies majors

Tens 17 anys o més? Ets catòlic? Busques viure en un estil que no estigui instal·lat en la mediocritat, ni en l’ociositat? Estàs disposat a viure per servir? Si has respost afirmativament a totes les preguntes, aquest és el teu lloc.

A través de la pedagogia scout, fidels a Baden Powell, volem que els joves remin la seva pròpia canoa i es converteixin en cristians útils a la societat.

L’estil de vida que perseguim i ensenyem és el que porti a l’èxit de cadascú, segons les seves capacitats, per tal d’afrontar les dificultats de la vida quotidiana amb virtut i que permeti assolir l’èxit i exemplaritat en totes les actuacions.

Sí, sabem que és difícil, però si no ens marquem objectius elevats, i lluitem per a aconseguir-los no serem fidels a la pedagogia. Us invitem a llegir roverismo hacia el éxito. D’una manera natural, a partir de l’acció i reptes continus, dins d’un ambient de fraternitat scout, portem als joves a la trobada amb Crist i conèixer quina és la nostra vocació personal per a escollir el servei que ens porti a ser útils, exemple de vida i Sants.

Però això és possible? Com ho aconseguim A partir d’aventures, vida saludable en la naturalesa, formació del caràcter, sentit del concret, el servei i sentit de Déu, animem als joves a participar de la Ruta.

Endavant In Nomine Domini!