12-04-2019
La Blanca, llobatona de Barcelona ens explica com va viure el Khanhiwara del passat cap de setmana a Montblanc! Llobatons i llobatones van gaudir moltíssim!
28-03-2019
Les patrulles lliures s'han trobat aquest cap de setmana per aprofundir en diverses tècniques i construccions de cara al campament d'estiu. Així ens ho explica el seu cap, l'Andreu Baltà

24-03-2019
Els estols de Barcelona han anat a Vallvidrera, on han gaudit d'un día ple d'aventures i han après a estar unides. Així ens ho explica l'Alexia, llobatona del Remei!
12-03-2019
Ja tenim aquí el proper concert benèfic del nostre cor! Aquí us expliquem la causa!

06-03-2019
Els estols van gaudir d'una sortida al Granja Aventura Park! La Clara, llobatona de l'estol Santa Maria del Remei, ens explica les seves aventures!
20-02-2019
Els nostres caps han tingut un cap de setmana de formació musical i direcció coral, a càrrec de l'ETN de Música i So. Aquí en teniu la crònica!

22-01-2019
Aprofitant l'èxit del cor de Guies i Scouts d'Europa, parlem amb Joan Alfons Hernández, director i fundador, per saber-ne més sobre aquesta iniciativa!
30-12-2018
Crònica de la ruta de Caminem amb els Mossens a Sant Martí de Tous, l'última de l'any per als nostres caps, que van gaudir d'una jornada increíble

17-12-2018
Diumenge vam gaudir de la nostra tradicional trobada nadalenca a l'església de Sant Francesc de Sales. Una data esperada per a tots, ja que indica que el Nadal ja és aquí. És una data especial també per a l'associació, ja que es un dels pocs moments durant el curs que pot trobar-se al complert, on veiem totes les famílies juntes, d'arreu de Catalunya. Un autèntic goig. Resulta més especial encara quan comences a fer memòria amb els més veterans, i recordes que fa uns deu anys eres al...