18-06-2019
Els llobatons de Sant Feliu ens expliquen com van viure la darrera acampada!
19-05-2019
Les llobatones i guies van compartir el passat cap de setmana un día ple d'aventures i aprenentatge! Així ens ho explica la Juliette, llobatona de Santa María del Remei!

15-04-2019
Els llobatons han tingut sortida aquest cap de setmana, on han après noves tècniques i habilitats i on han viscut moltes aventures. Però sobretot, han après el lema de la selva: fer el millor!
12-04-2019
La Blanca, llobatona de Barcelona ens explica com va viure el Khanhiwara del passat cap de setmana a Montblanc! Llobatons i llobatones van gaudir moltíssim!

28-03-2019
Les patrulles lliures s'han trobat aquest cap de setmana per aprofundir en diverses tècniques i construccions de cara al campament d'estiu. Així ens ho explica el seu cap, l'Andreu Baltà
24-03-2019
Els estols de Barcelona han anat a Vallvidrera, on han gaudit d'un día ple d'aventures i han après a estar unides. Així ens ho explica l'Alexia, llobatona del Remei!

12-03-2019
Ja tenim aquí el proper concert benèfic del nostre cor! Aquí us expliquem la causa!
06-03-2019
Els estols van gaudir d'una sortida al Granja Aventura Park! La Clara, llobatona de l'estol Santa Maria del Remei, ens explica les seves aventures!

20-02-2019
Els nostres caps han tingut un cap de setmana de formació musical i direcció coral, a càrrec de l'ETN de Música i So. Aquí en teniu la crònica!
22-01-2019
Aprofitant l'èxit del cor de Guies i Scouts d'Europa, parlem amb Joan Alfons Hernández, director i fundador, per saber-ne més sobre aquesta iniciativa!